Hoe het allemaal begon

Als je dan toch bezig bent met terug te kijken naar 2018, kan ik jullie ook wel even meenemen naar hoe het allemaal begon. Ik bedoel mijn blog natuurlijk!
Schrijven...dat doe ik mijn hele leven al. Als kind schreef ik verhalen. Als puber hield ik mijn dagboek bij, een heel dik boek zou dat zijn als ik dat zou laten bundelen. En in moeilijke periodes van mijn leven schrijf ik nog steeds alles van mij af. Heerlijk vind ik dat. Gewoon schrijven en verder niet nadenken. Ook soms mooi om terug te lezen of heel confronterend.
En zo riep ik ook al een paar jaar tegen Mark dat het mij leuk leek om een blog te starten. Maar ik durfde niet. Gewoon bang wat de reacties van anderen zouden zijn. 
Na het delen met wat mensen om mij heen, werd ik al wat enthousiaster. Tja...wat had ik te verliezen? Ik ben dus wat gaan schrijven en heb een simpele blog aangemaakt. Maar ja, als je niemand daarvan op de hoogte stelt, dan leest ook niemand het. Dus heeft Mark het eerst maar in de familie app gegooid. Handig hoor zo`n app!
Daar kreeg ik positieve reacties op. Uiteindelijk naar een paar weken en wat positieve reacties van mensen die ik het verteld had, heb ik een link op facebook gezet. En toen ging het best snel. Ik kreeg allerlei reacties.
Het was heel erg leuk om alle reacties van mensen te horen. Ik heb nu zelfs gesprekken met mensen over dingen die ik geschreven heb, terwijl ik die mensen normaal nooit spreek. 
Het is mij niet te doen om het aantal mensen die mijn blog lezen, want ik ben begonnen met het idee dat ik blog, omdat ik het leuk vind. Maar het is wel erg leuk om te zien dat andere mensen het leuk vinden om je blog te lezen en je ze ook inspireert met je blog. 
Daarom ga ik in 2019 zeker verder! 

Ik ben inmiddels ook op instagram te vinden #gezinvanzes. Daar post ik af en toe leuke foto`s met wat mij bezig houdt of iets anders leuks wat bij mijn blog past. Dus als je dat leuk vind...zoek mij op en volg mij.
Ook heb ik een eigen facebookpagina. Die kan je liken en dan blijf je ook bij met alle nieuwtjes en posts van instagram. En als laatste kan je mij vinden op pinterest. Genoeg te volgen, dus ik zou zeggen doen!

De lay-out van mijn blog heb ik wat aangepast. Hij is nu wat meer naar mijn zin. Dus neem er gerust een kijkje. 
Ik vind het leuk om te bloggen, maar laten jullie ook gerust iets van je horen, door een reacties achter te laten of mijn pagina te delen, zodat ook anderen het kunnen lezen. Ik ben benieuwd!