Koopjes scoren...

En zoals beloofd...nog even mijn koopjes showen. Ik ben inmiddels fan van de restore en de dorcas. En dat virus geef ik graag door aan mijn kids. Mijn oudste dochter had nog een winterjas nodig. Ik had al online zitten zoeken naar een leuke jas, maar wat een prijzen. En aangezien wij de keus hebben gemaakt dat ik thuis ben voor de kinderen (dus 24/7 manager van het gezin), moeten we het met een salaris doen. Dat is soms best een uitdaging. Helemaal als het nieuwe seizoen begint en er 4 kinderen en 2 volwassenen weer nieuwe kleding, schoenen en jassen nodig hebben. 

De winterjas voor €3
Dus zo ging ik op een zaterdagochtend met mijn dochter naar de Dorcas. Ik vind het heerlijk om zelf rustig te snuffelen tussen de kleding. En gaf haar de opdracht om opzoek te gaan naar een winterjas maat 128/134 voor haarzelf. Dit was natuurlijk heel stoer!
Een oudere mevrouw vond het ook schattig dat zo`n 'klein' meisje (zeg het haar vooral niet ;)) met hoogblonde haren, zelf een jas aan het zoeken was. En ja hoor, daar kwam ze aan met een leuke blauwe jas. Even passen en voor de spiegel showen hoe hij stond. Ze was er helemaal mee in de sas. En dat voor maar €3,- 
Dus mama ook helemaal blij. Inmiddels weet iedereen in onze omgeving dat ze een jas gekregen heeft bij de Dorcas voor maar €3,- Voor de Dorcas goede reclame!

En we hebben nog een leuk wintersetje gescoord. Het rokje bij de restore en de rest bij Dorcas. Dit kostte bij elkaar €6,50. 
Tip: Ga gewoon elke week even kijken, de ene week scoor je leuke dingen en de andere week kom je met niks thuis. 
Wij zijn nu nog opzoek naar laarzen. Mijn dochter heeft laarzen, maar die zijn over een paar weken wel aan vervanging toe, dus we kijken nu elke keer of er al wat leuks staat. En anders wachten we op de opruiming!

Shirt, rok en legging voor €6,50